К основному контенту

Урок математики

Тема:     Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль.
 
                                                                    

 Перше неповне ділене 16 тисяч. У частці буде 4 цифри. 16 тисяч поділити на 8, буде 2 тисячі. Остачі немає. Друге неповне ділене 4 сотні, 4 сотні на 8 не діляться так, щоб у частці були сотні. Тому на місці сотень у частці пишемо 0.





Третє неповне ділене 46 десятків. 46 десятків поділити на 8, буде 5 десятків і в остачі 6 десятків. Четверте неповне ділене 64 одиниці. 64 поділити на 8, буде 8. Остачі немає. Частка 2058.

Складання виразів та знаходження їх значення № 675 (з коментуванням).
а) 2008 ∙ 8 - 800 = 16064 - 800 = 15264

Після аналізу задачу учні розв'язували самостійно. Для учнів із середнім та початковим рівнем знань я пропонував схему розв'язування задачі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Яка проблема сучасного навчання? Чому діти не слухають вчителів у школах а вчителі не розуміють дітей?

Все це тому, що українська система освіти продовжує йти по радянському шляху, який був більше 50 років тому написаний великими педагогами Антоном Семеновичем Макаренко, Левом Семеновичем Виготським, Костянтином Дмитровичем Ушинським та багато іншими 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😉 Раніше, коли не було техніки для навчання (смарт дошки, комп’ютерні класи і електронні книжки) вчителі навчали дітей за допо могою звичайної книги, вдома діти також бачили і читали книжки, а зараз, у 2019, коли діти приходять після школи додому, то беруть в руки не книжки, а смартфони та ноутбуки 😔   Якби всі школи навчали дітей за сучасною освітою такою як у Фінляндії, то освіта в Україні змінилась би в кращу сторону 😏              Урок літературного читання в Нововоронцовській ЗОШ№1 #думки_вчителя_початкових_класів   #winter2019   #thursday

Спостереження 2-А клас

Літературне читання  Студентка Нікопольського педагогічного коледжу  розпочала урок  з емоційного налаштування, привіталися учні і до мене.  Перевірка домашнього завдання, діти мали намалювати парасольку. Читали учні вірш «Дикий мак»   по одном у , потім читали цей вірш по одном у учню біля дошки, учні плескали в долоні після прочитання, вчитель оцінювала учнів позитивно. Провела фізкультхвилинку Грали в гру «День ніч», коли вчитель говорила день – учні розмовляли, а коли ніч – мовчали. Читали біографію Ліни Костенко Читали текст про мак. Запитання вчителя: Чому мак зачервонів? Чому мак хотів підслухати розмову? Медведь о ва І.А. не звертала уваги на учнів які займалися своїми справами, розмовляли, але урок її мені сподобався, бо почався і закінчився він вчасно, дисципліна дітей була зразковою і сам урок був методично вірно побудований.  Студентка: Медведьова Ірина Сергіївна Вчитель 2-А :  Здерок Людмила Дмитрівна

Урок English 4-Б Нововоронцовська ЗОШ№1

Тема: Weather Вчитель використовує стандартну методику, тобто пояснює дітям про погоду українською з називання певних англійських слів « Sunny (сонячно) Rainy (дождьова), Hot (жарка), claudy (хмарна) . Snowy (сніжна) погода, Осипенко Ольга Сергіївна сидить на першій учнівській парті(діти там не сиділи)  від вікна і читає текст про погоду у Великобританії. із підручника, і перекладає його разом з учнямию Урок проводить не так як Чумак Анна Володимирівна(постійно з дітьми говорить англійською), а перекладає кожне слово фразу, Діти списували текст про погоду у Великобританії з підручника. В кінці уроку провела вчитель гру із завданням до дітей, вони стали на початку класу і їх завдання дійти до стіни, але дзвінок все перебив, і діти гне зробили навіть кроку. В кінці уроку, під час перерви я підходив до Осипенко і говорив, «Урок мені сподобався, я бачив різні методики викладання, і така методика як у Чумак Анни Володимирівни мені сподобала